تبلیغات
دانلود سریال هوش سیاه 2

آپدیت روزانه

قسمت 19 سریال هوش سیاه ۲ اضافه شد |سه شنبه 28خرداد ۹۲

دانلود همه قسمت های سریال هوش سیاه 2 به صورت کامل

دانلود تمام قسمت های سریال هوش سیاه ۲ با کیفیت عالی از سایت ال ایکس دانلود

زمان پخش : هر شب از شبکه ۳

موضوع : پلیسی

تعداد قسمت ها : ۲۶ قسمت

مدت زمان هر قسمت : ۴۵ دقیقه

کارگردان : مسعود آب پرور

بازیگران : حسین یاری، کیکاووس یاکیده، کیهان ملکی، حمید ابراهیمی، سودابه بیضایی، امیر دلاوری، سپهر گودرزی، پرویز سیرتی، میثاق جمشیدی، حسین سحرخیز، سعید دولتی، کاظم هژیرآزاد، اتابک نادری، ماه چهره خلیلی، جمشید گرگین و…

خلاصه داستان هوش سیاه ۲ : داستان «هوش سیاه ۲» از جایی آغاز می‌شود که کامران بوریایی ملقب به هوش سیاه پس از دستگیری و زندانی شدن در پایان سری اول، تصمیم به فرار از زندان می گیرد. او که یک نابغه رایانه و متخصص در انجام جرائم اینترنتی است، از این توانایی خود در امور غیرقانونی و خلاف بهره می گیرد. با گریز هوش سیاه از زندان، سرگرد احمدی برای دستگیری مجدد او وارد عمل می‌شود و…

 

دانلود در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: هوش سیاه ,
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
:: ادامه مطلب
نویسنده : Paradise
تاریخ : جمعه 22 / 3 / 1392
دانلود بازی Remember Me برای PC

سال های زیادی است که بازی های رایانه ای و فیلم های سینمایی آینده ی انسان را ترسیم می کنند ، آینده ای تاریک که در آن حضور ماشین ها و ربات ها بسیار پر رنگ شده است و همین ماشین ها دست به طغیان می زنند و علیه سازندگان خود یعنی انسان ها دست به کار می شوند. وجود تعداد زیادی بازی و فیلم که دارای همین داستان هستند سبب شده است که دیگر مخاطبان مشتاق تجربه چنین عناوینی نباشند و تنها یک ایده ی جدید است که می تواند آن ها را به سمت خود جذب کند. Remember Me همان عنوانی است که این ایده را داراست. این بازی آینده ی تارکی دیگر را به تصویر می کشد که در آن دولت و حکومت نظارت ویژه ای بر شهرواندان دارد و حتی خاطرات آن ها را نیز به راحتی به دست آورد. بنای این بازی نیز بر فراموشی و از دست دادن خاطرات است. خاطراتی که ازان کسی هستند که خود روزی شکارچی خاطرات دیگران بود.اینک میتوانید این بازی را رایگان از سایت ال ایکس دانلود دریافت نمایید

 


remember-me-rain-02_001


|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
:: ادامه مطلب
نویسنده : Paradise
تاریخ : جمعه 15 / 3 / 1392
دانلود تمامی ورژنهای بازی محبوب Angry Birds برای pc

 

بازی Angry Birds Seasons انگری بردز سیزونز ،تمامی ورژنها این بازی محبوب و فوق العاده زیبا برای کامپیوتر PC آماده دانلود می باشد که دوست داران این بازی میتوانند آن را بروی PC های خانگی خود نصب کرده و به راحتی بازی نمایند. بازی angry birds seasons برای تمام نسخه های ویندوز است و با تمام مانیتور ها حتی HD هم با کیفیت عالی نمایش میدهد. شما هم اکنون می توانید آخرین و جدیدترین ورژن بازی بازی angry birds seasons انگری بردز سیزن را به صورت رایگان از سایت ال ایکس دانلود دریافت نمایید.

دانلود در ادامه مطلب...



:: موضوعات مرتبط: , , ,
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
:: ادامه مطلب
نویسنده : Paradise
تاریخ : سه شنبه 12 / 3 / 1392
دانلود بازی pes2014 برای جاوا

برای اولین بار و قبل از انتشار در هیچ سایت مشابه ایرانی دیگر میتوانید بازی فوتبال pes2014 با فرمت جاوا را از سایت ال ایکس دانلود با لینک مستقیم دریافت نمایید.هم اینک نسخه جدید بازی بسیاری زیبای پی اس ۲۰۱۴ را برای گوشی های موبایل جاوا آماده دانلود کرده ایم.pes 2014دیگر نیازی به توضیح ندارد چون همه آن را می شناسند. یک بازی محبوب جهانی اینبار برای گوشی های موبایل نوکیاسونی اریکسونال جی و تمام گوشیهایی که از فرمت جار و جاوا پشتیبانی میکنند ساخته شده است.

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...



:: موضوعات مرتبط: , موبایل , ,
:: برچسب‌ها: ال ایکس دانلود , , , , , , , بازی , , , , pes , , 2014 ,
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
:: ادامه مطلب
نویسنده : Paradise
تاریخ : سه شنبه 12 / 3 / 1392
دانلود بازی مهیج Iron Man 3 تمامی گوشیها

. بازی جدید Iron Man 3 برای گوشی های جاوا هم منتشر شد بازی Iron Man 3 بر اساس فیلم مرد آهنی ساخته شده است در این بازی Stark یک لباس آهنی به تن دارد و در برابر دشمنانی که به زمین حمله ور شده اند به مبارزه می پردازد مرد آهنی ۳ قدرت خارق العاده انسانی دارد می تواند پرواز کند و با اسلحه شلیک کند و با حرکات مشت آهنین دشمنان را نابود کند من در این پست بازی Iron Man 3 را برای گوشی ها جاوا با فرمت جار در ادامه مطلب براتون قرار داده ام .

 

دانلود در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: , موبایل , ,
:: برچسب‌ها: ال ایکس دانلود , , , , بازی جاوا , , موبایل , بازی , , , ال ایکس , ,
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
:: ادامه مطلب
نویسنده : Paradise
تاریخ : پنج شنبه 9 / 3 / 1392
دانلود نرم افزار Opera Mini 7.1 و Opera Mini7.0با سرور سالم و با فرمت جاوا برای تمام گوشی ها

همان طور که مطلع هستید تمام نسخه های نرم افزار Opera Mini از مدت ها پیش غیر فعال شده و کاربران Opera Mini قدرتمند اجبارا محبور به مهاجرت به همزاد چینی این نرم افزار یعنی UC Browser شده اند ! سایت ال ایکس دانلود که همیشه در معرفی نسخه های سالم Opera Mini پیشرو بوده مدتی طولانی به دلیل شرایط کاری و مشکلات سرور و هزینه های آن به طور موقت به صورت راکد در آمده بود و قادر به معرفی نسخه های سالم این مرورگر فوق العاده نبودیم . اما همان طور که عرض کردیم مجددا برگشتیم و قصد داریم تا جایی که امکان دارد رضایت خاطر شما عزیران را جلب کنیم . قصد معرفی نسخه سالم از نرم افزار Opera Mini با ورژن 6.5 و با فرمت جاوا  را داریم که قابلیت عبور از تمام محدودیت های اینترنتی را داراست و شما توسط آن قادر به بازدید از هر نوع سایت و هر نوع شبکه اجتماعی نظیر فیس Bo0k هستید !

این نرم افزار به طور کامل بر روی سه مدل گوشی سیمبین S60v3 و S60v5  و  3^  و دو گوشی جاوا تست شد و به طور کامل کار می کند . فقط نکته مهمی جهت کارکرد صحیح نرم افزار و عبور کردن از قسمت installig نرم افزار در اولین بازگشایی وجود دارد و آن هم اینکه قبل از اینکه Opera Mini را نصب کنید می بایست حتما و حتما تاریخ میلادی گوشی سیمبین  یا جاوا خود را به تاریخ دقیق میلادی روز تنظیم نمایید  در غیر این صورت نرم افزار در فعالسازی اولیه و در قسمت installing ثابت خواهد ماند !  این نسخه از نرم افزار از ادامه مطلب و از سرور ال ایکس دانلود با لینک مستقیم قابل دانلود است .

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , موبایل , ,
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
:: ادامه مطلب
نویسنده : Paradise
تاریخ : جمعه 8 / 3 / 1392
دانلود بازی رزیدنت اویل Resident Evil 4 Platinum v1.1.9 – آندروید

بازی ترسناک Resident Evil 4 Platinum داستان قهرمانی را دنبال میکند که برای شکست دادن شیطان راه های پرفراز و نشیبی را طی کرده است. در این راه نیز باید با موجوداتی اهریمنی بسیار زیادی مبارزه کند و شکست او مساوی مرگ خواهد بود. برای اجرای بازی به Android 2.1 و بالاتر نیاز دارید.

دانلود در ادامه مطلب...



:: موضوعات مرتبط: , موبایل , ,
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
:: ادامه مطلب
نویسنده : Paradise
تاریخ : چهار شنبه 6 / 3 / 1392
دانلود بازی موبايل اکشن فرمت جاوا

بازی Assassin's Creed یکی از قدیمی ترین بازی ها در کنسول های مختلف می باشد که توانسته است علاقه مندان زیادی را به خود جلب کند . بار دیگر این شخصیت افسانه ای در عرصه ی بازی های موبایل وارد شده است . کمپانی سازنده ی این بازی شرکت Gameloft می باشد که توانسته است این بازی را نسبت به نسخه های قبلی با داستان جذاب و گرافیکی مناسبت تر طراحی و تولید کند . نام کامل این بازی Assassin's Creed: Brotherhood می باشد و داستان بازی به این صورت است که جامعه ای که شما در آن زندگی می کنید را فساد فرا گرفته است و وظیفه ی شما این است که مفسدان و ظالمان را از بین ببرید که در این بین با داستان های زیبا و جذابی رو به رو می شوید . فرمت این بازی جاوا می باشد و قابل اجرا بر روی تمامی گوشی های می باشد .

 
دانلود در ادامه مطلب...


:: موضوعات مرتبط: , موبایل , ,
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
:: ادامه مطلب
نویسنده : Paradise
تاریخ : چهار شنبه 6 / 3 / 1392